Púchovská 16, Bratislava
Swiss Post Solutions, s.r.o. už od roku 2002 orientuje svoje aktivity v prospech desiatok klientov európskej únie, ktorým poskytuje moderné, efektívne a flexibilné služby v oblasti outsourcingu back-office procesov a digitalizácie dokumentov, počnúc jednoduchými manipulačnými činnosťami s Vašimi dokumentami až po komplexnú administratívnu podporu Vašich aktivít. Pro-klientsky orientovaný tím dôkladne vybraných a vyškolených ľudí orientuje svoje aktivity najmä na nasledujúce oblasti: - Optimalizovanie a automatizovanie procesov spracovania dokumentov - Pretváranie dokumentov do elektronickej podoby - Získavanie údajov z dokumentov a indexácia - Klasifikácia a triedenie a ďalšie Naše aktivity sa zakladajú na dôslednom výbere tých správnych ľudí a tých správnych technológií. V spojení s dôkladnou prípravou celého procesu ponúkame našim zákazníkom prostriedok ako zredukovať náklady a zvýšiť kvalitu administratívnych prác a umožňujeme našim klientom sa dokonale sústrediť na ich cieľové aktivity.
Máme aktuálne 2.112 aktívnych dopytov, ku ktorým hľadáme dodávateľov. Zadajte telefónne číslo, zavoláme vám späť do 15 minút a nájdeme i dopyty pre vás.